خرید از سراسر دنیا


» طرز تهیه ماکارون کاراملی شور

طرز تهیه ماکارون کاراملی شور

این ماکارون های کاراملی نمکی پوسته ماکارونی فرانسوی ساده ای دارند و با کره کارامل نمکی و سس کارامل خانگی پر شده اند! من شما را با نحوه درست کردن ماکارون فرانسوی خانگی آشنا می کنم و تمام نکات و ترفندهایم را برای موفقیت به شما می دهم!


یادداشت های مواد تشکیل دهنده

برای درست کردن این ماکارون های کاراملی شور فقط به چند ماده نیاز دارید!

سفیده تخم مرغ  - 100 گرم سفیده تخم مرغ را در یک کاسه کوچک وزن کنید. با پوشش پلاستیکی بپوشانید و چند سوراخ در قسمت بالایی ایجاد کنید. حداقل 24 ساعت تا حداکثر 3 روز در یخچال قرار دهید. سفیده تخم مرغ را حداقل یک ساعت قبل از یخچال خارج کنید

آرد بادام  - اگر تا به حال ماکارون هایی را دیده اید که پر از گلوله به نظر می رسند، معمولا به این دلیل است که آرد بادام به اندازه کافی ریز آسیاب نشده است. اگر آرد بادام گلوله‌ای دارید، می‌توانید آن را برای چند ثانیه در غذاساز بریزید تا بیشتر خرد شود. الک کردن مواد خشک نیز برای اطمینان از صاف بودن ماکارون بسیار مهم است.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

نمک دریای  - بدون نمک نمی توانید کارامل شور داشته باشید! 


ماکارون کاراملی شور

زمان آماده سازی: 2ساعت

زمان پخت: 15دقیقه

زمان استراحت: 45 دقیقه

زمان کل: 3ساعت


مواد لازم: برای 30 عدد ماکارون پر شده

کارامل شور

200 گرم شکر گرانول

6 قاشق غذاخوری کره بدون نمک ، دمای اتاق

80 گرم خامه غلیظ 

1/2 قاشق چایخوری نمک دریایی


برای ماکارون

100 گرم سفیده تخم مرغ ، دمای اتاق

1/4 قاشق چایخوری کرم تارتار

60 گرم شکر گرانول 

110 گرم آرد بادام الک شده

200 گرم پودر قند الک شده


باترکرم کاراملی شور

113 گرم کره بدون نمک ، دمای اتاق

180 گرم پودر قند

60 گرم کارامل نمکی ، دمای اتاق


طرز تهیه:

کارامل شور

من به شدت توصیه می کنم کارامل نمکی را یک شب قبل از اینکه قصد تهیه باترکریم را دارید درست کنید تا زمان خنک شدن کامل تا دمای اتاق داشته باشد!

هشدار:  از کارامل خود دور نشوید زیرا احتمالاً در ثانیه ای که از آن دور می شوید می سوزد. در یک قابلمه کف سنگین روی حرارت متوسط، شکر را اضافه کنید و هر 1-2 دقیقه هم بزنید تا شروع به ذوب شدن کند (قبل از ذوب شدن شکر شروع به جمع شدن میکند). بعد از اینکه شکر کاملا ذوب شد بلافاصله از روی حرارت بردارید و کره را هم اضافه و با همزن بزنید تا یکدست شود (اگر زیاد حباب زد نترسید). خامه غلیظ و نمک را اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست و یکدست شود.

کارامل را در ظرف شیشه ای بریزید تا خنک شود. قابل نگهداری در یخچال تا یک ماه! اگر کارامل را از شب قبل درست کردید، آن را در یخچال نگهداری کنید اما سپس بگذارید در دمای اتاق بماند تا غلظت خوبی پیدا کند. قبل از اضافه کردن به باترکرم، اجازه دهید کاملاً به دمای اتاق خنک شود!


ماکارون

آرد بادام و پودر قند را با هم در یک کاسه بزرگ الک کنید و کنار بگذارید.

سفیده‌های تخم‌مرغ را در یک میکسر با سرعت متوسط ​​هم بزنید تا کف کند، سپس کرم تارتار را به آن اضافه کنید.

همزن را با درجه متوسط ​​رو به بالا روشن کنید و به تدریج شکر گرانول را به آن اضافه کنید (دقت کنید شکر را خیلی آرام اضافه کنید تا مرنگ خالی نشود).

وقتی تمام شکر اضافه شد، همزن را روی بالاترین درجه قرار دهید و با همزن برقی هم بزنید تا قله های سفت شکل بگیرد.

با استفاده از یک کاردک، نیمی از مخلوط مواد خشک را به آرامی بریزید تا کاملا ترکیب شود. سپس مواد خشک باقیمانده را به آرامی بریزید. به آرامی خمیر را تا زمانی که به قوام "گدازه جاری" برسد ادامه دهید. شما باید بتوانید با خمیر قبل از شکستن یک "شکل 8" درست کنید. به محض رسیدن به این قوام، مخلوط کردن را متوقف کنید! اگر خمیر را بیش از حد مخلوط کنید، ماکارون ها در فر به درستی بلند نمی شوند.

یک ورقه پخت بزرگ را با یک حصیر سیلیکونی یا کاغذ روغنی بپوشانید. خمیر را داخل یک کیسه لوله کشی بزرگ با نوک گرد بریزید. کیسه لوله کشی را عمود بر حصیر سیلیکونی نگه دارید و لوله را به اندازه 1 اینچ دور کنید. ورقه پخت را بردارید و 3 تا 4 بار روی پیشخوان بیندازید تا حباب های هوا به سطح ماکارون ها بیاید. سپس از خلال دندان استفاده کنید تا حبابهای هوای قابل مشاهده را بیرون بیاورید تا سطحی صاف بسازید.

اجازه دهید ماکارون ها به مدت 30 تا 40 دقیقه در دمای اتاق بمانند یا تا زمانی که پوست روی سطح آن تشکیل شود. باید بتوانید به آرامی سطح را لمس کنید. در حالی که ماکارون ها در حال استراحت هستند، فر را با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورق را در طبقه وسط فر به مدت 15 دقیقه بپزید. قبل از اینکه ماکارون ها را بردارید، بگذارید کاملاً روی سینی فر خنک شوند. وقتی کاملاً خنک شدند باید به راحتی جدا شوند. قبل از پر کردن ماکارون ها را با هم دوتایی هماهنگ کنید و سپس یک طرف را برگردانید. در صورت تمایل، کارامل نمکی و کمی نمک دریای بپاشید.


باترکرم کاراملی شور

در یک کاسه بزرگ با استفاده از همزن دستی یا پایه دار مجهز به همزن، کره و پودر قند را با هم مخلوط کنید تا یکدست شود.

سرعت همزن را کم کنید و کارامل نمکی را به آرامی در آن بپاشید تا کاملاً با باترکرم مخلوط شود. سپس با سرعت بالا به مدت 3 تا 4 دقیقه یا تا زمانی که باترکریم فوق العاده سبک و پفکی شود هم بزنید.

پس از خنک شدن و تزئین ماکارون ها، باترکرم کارامل را دور لبه پوسته ماکارون لوله کنید. سپس یک قاشق کوچک کارامل نمک را در مرکز فراستینگ اضافه کنید (حدود ½ قاشق چایخوری) سپس پوسته تزئین شده را روی آن قرار دهید.

ماکارون های کاراملی نمکی مونتاژ شده را در ظرف دربسته قرار دهید، سپس آنها را به مدت 12 تا 24 ساعت در یخچال قرار دهید تا برسند. تا 5 روز در یخچال نگهداری شود. با اینحال، برای داشتن بهترین طعم/بافت، اجازه دهید حدود یک ساعت قبل از غذا به دمای اتاق برسند! [مستقیماً بیرون از یخچال گاهی اوقات می‌توانند بسیار سفت شوند، اما در دمای اتاق کاملاً نرم و لطیف هستند!]

یادداشت

نکته: کاسه همزن را تمیز کنید و محل اتصال میکسر پایه خود را با آب لیمو هم بزنید تا مطمئن شوید هیچ چربی روی هیچ کدام وجود ندارد (اگر این مرحله را رد کنید، ممکن است مرنگ شما شکل نگیرد).

تغذیه

سرو: 1| کالری: 162 کیلو کالری | کربوهیدرات: 22 گرم | پروتئین: 1 گرم | چربی: 8 گرم | چربی اشباع شده: 4 گرم | چربی ترانس: 1 گرم | کلسترول: 18 میلی گرم | سدیم: 8 میلی گرم | پتاسیم: 14 میلی گرم | فیبر: 1 گرم | شکر: 21 گرم | ویتامین A: 203 IU | ویتامین C: 1 میلی گرم | کلسیم: 11 میلی گرم | آهن: 1 میلی گرم

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده