ثروتسازی با هیپنوتیزم


» طرز تهیه ریواس و شیرینی کاستارد

طرز تهیه ریواس و شیرینی کاستارد

این برش های دلپذیر ریواس و کاستارد کاملاً در کنار یک نوشیدنی بسیار مناسب و خوشمزه است،نظیر یک چای بعد از ظهر که با کمپوت ریواس با رایحه نارنج سرو می شود.

مواد لازم : برای 12 برش

320 گرم ورق خمیر بیسکویت

2 ورق ژلاتین

90 گرم آرد ذرت

125 گرم پودر قند

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

4 زرده تخم مرغ

1 قاشق غذاخوری عصاره وانیل

375 میلی لیتر شیر

500 میلی لیتر کرم تک

50 گرم کره بدون نمک ، خرد شده

برای کمپوت ریواس

1 پرتقال آب گرفته شده

2 قاشق غذاخوری شکر کاستور

500 گرم ریواس ، به طول 4 سانتی متر برش دهید

برای تزئین

230 گرم شکر

50 میلی لیتر آب لیمو یا آب

ژل رنگی خوراکی زرد یا صورتی

شما نیز نیاز خواهید داشت

2 سینی فر

قالب مربع 20 سانتی متری

کیسه قنادی مجهز به یک نازل ساده 2 میلی متری

طرز تهیه :

فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد / 180 درجه سانتیگراد / 6 گاز گرم کنید .

ورقه شیرینی را به 2 مربع یک اندازه برش دهید (در صورت لزوم کمی آن را پهن کنید) سپس روی سینی های آماده شده قرار دهید. هر ورق را با یک تکه کاغذ پخت بپوشانید و روی یک سینی فر بپزید تاخمیر یکدست پخته شود و در حین پخت آن را صاف نگه دارید (اگر سینی کافی ندارید به صورت دسته ای کار کنید).

بعد خمیر را در فر گذاشته و به مدت 25 دقیقه یا تا زمانی که شیرینی طلایی شود و پخته شود ، سینی ها را تا نیمه تغییر دهید. وزنه های سینی و ورق های بالای کاغذ را بردارید ، سپس شیرینی را از سینی خارج کنید ، کاغذ زیر را جدا کرده و کنار بگذارید تا کاملا روی یک توری سیمی خنک شود.

ژلاتین را به مدت 5 دقیقه در یک کاسه کوچک آب خیس کنید تا نرم شود.

برای تهیه کاستارد ، آرد ذرت ، شکر ، زرده تخم مرغ و وانیل را در یک کاسه بزرگ ضد حرارت به صورت خمیر غلیظ در بیاورید. شیر و خامه را در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​قرار داده و بگذارید تا جوش بیاید. شیر گرم را به تدریج درون مخلوط آرد ذرت بزنید تا یکدست شود.

مخلوط شیر را به قابلمه برگردانید ، سپس روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و بگذارید تا جوش بیاید ، مرتباً هم بزنید تا غلیظ شود (حدود 5 دقیقه). آب اضافی ژلاتین را گرفته و سپس با کره هم بزنید.تا ذوب شود و ترکیب شود ، سپس آن را از روی حرارت بردارید.

با استفاده از چاقوی دندانه دار ، شیرینی را مرتب کنید تا در قالب آماده شود. 1 تکه را در ته قالب آماده قرار دهیدو سپس کاستارد را روی ورق شیرینی بریزید و به مدت 15 دقیقه کنار بگذارید تا کمی خنک شود. تکه دو شیرینی را روی آن قرار داده ، روی آن را بپوشانید و در یخچال به مدت 4 ساعت گذاشته تا کاملا بسته و سفت شود.

برای تهیه کمپوت ریواس ، همه مواد را در قابلمه بریزید ، سپس هم بزنید و بگذارید تا پخته و نرم شود و بعددرب ظرف را گذاشته ، از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید ، حداقل 10 دقیقه یا تا زمانی که خنک شود

برای تهیه مایه کیک ، 200 گرم شکر را با 40 میلی لیتر آب یا آبلیمو مخلوط کنید تا یکدست شود. در یک کاسه جداگانه ، پودرقند باقیمانده را با آب و کمی رنگ مواد غذایی مخلوط کنید تا یکدست شود.

مایه سفید را روی شیرینی خنک بریزید و با استفاده از چاقوی پالت یا پشت قاشق پخش کنید تا کاملا یکدست شود. مایه کیک رنگی را در کیسه مخصوص شیرینی بریزید و با ماسوره باریک در قسمت بالای آن ، با فاصله 1 سانتی متر ، فرم دهید.بعد با یک چوب روی خطوط بکشید تا خطوطی شکسته بوجود بیاید تا طرحی کلاسیک ایجاد شود (به عنوان آیسینگ پر شناخته می شود). بگذارید تا سفت و بسته شود (حدود 30 دقیقه).

با استفاده از چاقوی دندانه دار ، شیرینی کاسترد را به صورت ورقه ای برش دهید ، سپس هر برش کاستارد را با یک قاشق کمپوت سرو کنید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده