دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» طرز تهیه ماسکارپونه پرتقالی با ترافل شکلاتی

طرز تهیه ماسکارپونه پرتقالی با ترافل شکلاتی

این ترافل های خوشمزه و زیبا از کرم ماسکارپونه پرتقالی و آجیل بادام هندی که یک انتخاب بسیار عالی است تهیه میشود و میتوانید با فیله پرتقال و ترافل شکلاتی خانگی سرو کنید و این ترافل های وگان به سرعت درست می شوند ، مزه مطلوبی دارند

ماسکارپونه پرتقالی نیز در عرض چند ثانیه تهیه می شود و می توان آن را تا زمان سرو در یخچال سرد و خنک نگاه داشت و اگر دوست دارید می توانید به جای پرتقال ، فیسالیس یا میوه خرمالو را برای دسر نیز ارائه دهید.

مواد لازم : برای ماسکارپونه پرتقالی

200 گرم آجیل بادام هندی

50 میلی لیتری نوشیدنی جو دوسر

30 میلی لیتر آب پرتقال

1/2 از یک پرتقال

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1 قاشق غذاخوری آب لیمو

1 قاشق غذاخوری شربت گون

مواد لازم: برای ترافل شکلاتی با نمک هیمالیا

200 گرم خرما

100 گرم کاکائو

75 میلی لیتر آب

50 گرم آرد نارگیل

25 گرم پودر کاکائو

1 پیمانه نمک هیمالیا

طرز تهیه :

اگر خرما خشک است 15 دقیقه در آب خیس کرده تا نرم شود. خرما را با آب در مخلوط کن بریزید و هم زده تا خمیر شود و آرد نارگیل و پودر کاکائو را در یک کاسه الک کنید. خمیر خرما و نمک را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. 

مقداری از خمیر را با دست بردارید و آن را به صورت گلوله های کوچک در آورید. بعد توی یک بشقاب بگذارید و برای چند دقیقه در فریزر قرار دهید.

در این فاصله ، شکلات را روی بخار آب گذاشته تا ذوب شود و بعد ترافل ها را از فریزر بیرون بیاورید و یکی پس از دیگری روی آنها را با شکلات بپوشانید. بگذارید تا خنک شود تا شکلات سفت شود.

آجیل بادام هندی ، نوشیدنی جو دوسر ، آب پرتقال و لیمو و پوست پرتقال را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید تا به صورت خامه ای درآید. بسته به شیرینی ، عسل گون *را اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید. 

کرم ماسکارپونه را در یک کیسه بریزیدو در یخچال قرار دهید تا زمانی که آماده استفاده شود.قبل از سرو خامه را در لیوان های کوچک بریزیدو شکلات خرد شده را روی آن بپاشید و با ترافل شکلاتی سرو کنید. 

شما میتوانید از میوه هایی تازه مانند پرتقال یا فیسالیس به خوبی در این شکلات ها استفاده کنید.

نکته

یکی از این گیاهانی که زنبورها می توانند از آن برای تهیه و ساخت عسل کمک بگیرند گیاه گون است ، تهیه عسل صرفا از یک گیاه خاص بستگی به شرایط پوشش گیاهی غالب آن منطقه دارد.می توان به ضد التهاب بودن، ضد آلرژی و درمان سرماخوردگی، آنتی اکسیدان بودن و ضد سرطان بودن آن اشاره کرد.گون داری خاصیت ضد پیری و درمان بیماری های قلبی بوده و برای تقویت حافظه، نشاط آوری، تقویت کننده معده، بهبود یبوست، نرم کننده و بهبود خشونت سینه، بهبود درد کلیه مفید است.عسل گون کاملا زرد رنگ بوده و ظاهر آن شبیه عسل‌های معمولی است که برای صبحانه میل می‌کنید.مخلوط کردن دو تا سه قاشق عسل گون با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب یک لیموی تازه به آن. این شربت از بهترین نوشیدنی های طبیعی بوده و علاوه بر ضد سرطان بودن خاصیت ضد عفونی کننده نیز دارد و از تمام خواص عسل مصرف شده به علاوه میزان بالای ویتامین C موجود در آب لیموی طبیعی برخوردار است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده