خرید از سراسر دنیا


» آموزش چیپس چغندر پخته شده در فر

آموزش چیپس چغندر پخته شده در فر

امروز در ارم بلاگ برای بهترین و سالمترین چیپس خانگی با چغندر در خانه را به اشتراک می گذارم . یک قدم آسان همیشه تفاوت ایجاد می کند! اگر تا به حال تهیه یک دستور تهیه چیپس چغندر را در خانه امتحان نکرده اید ، ممکن است بدانید که دستیابی به بافت مناسب می تواند کمی مشکل باشد.

چغندرها پس از پخته شدن ، چروکیده می شوند.

آنها اغلب به جای دلخواه یا خشک و یا میسوزنند. با اینحال اگر مقداری از رطوبت چغندر را قبل از پخت از چغندر خارج کنید، آنها شکل و رنگ بهتری میگیرند و به طرز معجزه آسایی ترد می شوند!در این دستور براحتی یاد میگیرید چگونه آب اضافی چغندر را خارج کرده تا چیپس های ترد خوشمزه بدست بیارید

چغندرهای خرد شده را در یک کاسه بزرگ قرار دادم و آنها را با روغن و نمک ترکیب کردم. روغن چغندر را برای آماده شدن برای پخت میپوشاند، در حالی که نمک فصلی است و رطوبت چغندر را خارج میکند.

پس از گذشت چند دقیقه ، چغندرها رطوبت اضافی خود را خارج کرده و با حرارت کم آماده پخت هستند ودر حالیکه از قبل با روغن و نمک مزه دار شده اند.

زمان آماده سازی: 15 دقیقه زمان پخت: 45 دقیقه کل زمان: 1 ساعت


مواد لازم : برای 8 نفر

12 عدد چغندر قرمز ، طلایی یا مخلوط

1/2 فنجان روغن زیتون

2 قاشق چایخوری نمک کرفس یا نمک دریا

دستورالعمل ها

فر را با دمای 300 درجه فارنهایت و یا 150 درجه سانتیگراد روشن کرده تا گرم شود و توی سینی کاغذ پوستی را پهن کنید.

چغندرها را با برس خوب بشویید و قسمت بالایی آن را ببرید. بعد با رنده ماندولین یا دستگاه یا چاقو فرقی نمی کند چغندرها را به اسلایس های نازک برش بزنید

وقتی برش های چغندر اینقدر نازک باشند ، دیگر نیازی به پوست گرفتن آنها نیست. در حالی که چغندرها را از طریق ماندولین نازک برش میزنید، انتهای ریشه را نگه دارید و نوک انگشتان را از نزدیک ببینید و دقت کنید بدست خود صدمه نزنید.

برش های چغندر را در یک کاسه بزرگ قرار دهید و روی آن روغن و نمک بریزید. خوب هم زده تا تمام چغندرها مزه دار شود.

(اگر از چغندر قرمز و طلایی استفاده می کنید ، در کاسه های جداگانه ای بگذارید و روغن و نمک را به طور مساوی تقسیم کنید.) حالا بگذارید و حدود 15-20 دقیقه چغندرها در روغن و نمک بمانند تا زمانی که آب طبیعی آنها خارج شود،این همان چیزی است که به آنها امکان می دهد شکل و رنگ بهتری را حفظ کنند.

چغندرها را توی صافی بریزید تا تمام مایع اضافی خارج شده و بعد روی ورق پوستی بچینید و آنرا به مدت 45-60 دقیقه در فر قرار داده تا ترد شود،اما قهوه ای نشود.بعد از 45 دقیقه تست کنید و فقط در صورت لزوم پخت را بیشتر انجام دهید. چیپس چغندر را از فر خارج کرده و کاملاً خنک کنید و بعد در ظرف دلخواه بریزید و سرو کنید. برای نگهداری در ظروف دربسته بریزید.

نکته :

همانطور که در عکس بالا میبینید چغندری که آب آن گرفته نشده چطور خشک شده و چغندری که با روغن و نمک مزه دار و اب اضافی آن گرفته شده چقدر عالی چیپسی شده است.


وعده غذایی: 0.75 فنجان ، کالری: 172 کیلو کالری 

کربوهیدرات ها: 12 گرم 

پروتئین: 2 گرم 

چربی: 14 گرم 

چربی اشباع شده: 2 گرم 

سدیم: 678 میلی گرم

پتاسیم: 400 میلی گرم 

فیبر: 3 گرم 

شکر: 8 گرم 

ویتامین a: 40 iu 

ویتامین c: 6 میلی گرم

کلسیم: 20میلی گرم 

آهن: 1.1 میلی گرم

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده