بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» آموزش پخت کرانچی سیب زمینی پنیری

آموزش پخت کرانچی سیب زمینی پنیری

کرانچی این میان وعده غذایی یکی از خوشمزه و محبوب ترینها در میان گروهای سنی است ومی تواند جایگزین خوبی بجای چیپس و پفک باشد.برای تنقلات سالم‌ و رژیمی‌تر مصرف کنید به راحتی می‌توانید در خانه آن‌ها را تهیه کنید.آموزش اسنک کرانچی سیب زمینی پنیری خانگی را در مجله ارم بلاگ بخوانید.


مواد لازم:

 500 گرم سیب زمینی

100پنیر چدار رنده شده

100 نشاسته ذرت

1/2 قاشق چایخوری نمک

1/4 قاشق چایخوری پودر فلفل سیاه

1/2 قاشق چایخوری پودر پیاز، پودرفلفل پاپریکا،پودر سیر

  جعفری خشک و کنجد به میزان لازم

طرز تهیه:

سیب زمینی‌ها را آب‌پز و بعد پوست آن را بگیرید و خوب له یا بکوبید و بعد پنیر چدار ، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید و خوب هم بزنید و ورز دهید تا یکدست شود. اگر کرانچی تند و فلفلی دوست دارید به جای فلفل سیاه از پودر فلفل قرمز استفاده کنید. در صورت تمایل مقداری جعفری خشک و کنجد هم به مواد اضافه کنید. سپس مایه سیب زمینی به دست آمده را روی یک تخته یا سطح کارتان پهن کنید.


قطر مایه باید 1 سانتی‌متر باشد و سپس با یک چاقوی تیز به صورت برش‌های باریک برش بزنید. در یک تابه گود مقداری روغن بریزید. قرار است کرانچی‌ها در روغن شناور باشند پس مقدار روغن کم نباشد. بعد از اینکه روغن خوب داغ شد کرانچی‌ها را در روغن داغ سرخ کنید. در یک دیس دستمال بگذارید و کرانچی‌ها را روی آن بچینید تا روغن اضافی آن گرفته شود. سپس کرانچی را با سس تند، سس تارتار یا دیپ سس پنیر چدار و یا سس های مختلف دلخواه سرو کنید


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده