ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش سیب زمینی با پنیر پارمسان با طعم سیر

آموزش سیب زمینی با پنیر پارمسان با طعم سیر

سیب زمینی یکی از پرطرفدارترین غذا در کل جهان است و از این ریشه گیاهی صدها نوع دستور غذایی در دنیا وجود دارد که شما می توانید یکی از آنهارا انتخاب و پس از آماده کردن آن را سرو کنید.


مواد لازم : برای 12 قسمت

1/5 کیلو گرم سیب زمینی معادل 8 تا 10 عدد سیب زمینی

 45 گرم کره ذوب شده معادل 3 قاشق غذا خوری

 25 گرم پنیر پارمسان معادل 2 قاشق غذاخوری رنده شده

  1 قاشق مربا خوری معادل 3 گرم پودر سیر

  1 قاشق کوچک برگ آویشن

     نمک وفلفل به میزان لازم

    فررا با حرارت 190درجه سانتیگراد ویا 375 درجه فارنهایت روشن کنید.

طرز تهیه :

 سیب زمینی ها را کاملا بشورید وبعد پوست بگیرید ونازک رنده و یا با چاقونازک برش بزنید. سیب زمینی را در ظرفی بریزید وتمام ترکیب را به آن اضافه وبا هم مخلوط کرده تا سیب زمینی ها مزه دار شوند.

توی کاسه های قالب را با کره چرب کنید.سپس از سیب زمینی های مزه دار شده به مقدار لازم روی هم چیده ودر کاسه های قالب قرار دهید.

55 دقیقه تا 60 دقیقه در فر قرار داده تا روی آن طلایی وقهوه ای شود. پس از آماده شدن در ظرفی چیده وروی آن را با پنیر پارمسان وبرگ آویشن تزیین کنید.


درباره سیب زمینی

 ماده خوراکی بسیار خوشمزه می باشد که سرشار از بتاکاروتن است و وقتی که پخته شود به راحتی جذب بدن می شود. ساقه و برگ های سیب زمینی دارای سمی بنام سولانین می باشد که نباید آن را مصرف نمود. نشاسته یکی از عناصر اصلی موجود در سیب زمینی می باشد. برای تامین انرژی بدن می توان از سیب زمینی استفاده نمود. سیب زمینی به عنوان چهارمین غذای پرمصرف جهان بعد از برنج ، گندم و ذرت می باشد. سیب زمینی به دلیل خواصی که دارد می تواند برای درمان گرفتگی بینی ، نایژه و ریه موثر باشد و برای بهبود آسم کاربرد دارد.

سلامت سیستم گوارش سیب زمینی به دلیل اینکه کربوهیدرات فراوان دارد و چربی و پروتئین آن بسیار ناچیز است دلیل خوبی برای مصرف می باشد. چرا که باعث می شود هضم غذا به درستی انجام شود. سعی کنید سیب زمینی را به مقدار زیاد در طول هفته مصرف نکنید.

رفع تیرگی دور چشم سیب زمینی دارای خواصی می باشد که باعث رفع تیرگی دور چشم می شود. شما می توانید به کمک سیب زمینی به طور مستقیم ناحیه تیره دور چشم را رفع کنید. برای این کار یک سیب زمینی را پوست بکنید و آن را خرد کنید

قطعات سیب زمینی را در یک پارچه قرار دهید و به مدت 15دقیقه بر روی قسمت های تیره دور چشم قرار دهید. بعد از گذشت مدتی این قسمت را با آب گرم شستشو دهید. می توانید این کار را به صورت منظم انجام دهید

سیب زمینی سرشار از بتاکاروتن ، منیزیم ، زینک و ویتامین ب کمپلکس می باشد که باعث می شود تا برای التهاب مفاصل بسیار مفید باشد. آب سیب زمینی را می توانید به صورت موضعی بر روی مفاصل خود قرار دهید تا درد آن تسکین پیدا کند.

کاهش اشتهای کاذب سیب زمینی شاخص گلیسمی کمی دارد و به همین علت احساس سیری به شما دست می دهد. کربوهیدرات های پیچیده موجود در سیب زمینی بسیار کندتر از سایر مواد غذایی شیرین تجزیه می شود و شما احساس سیری زیادی خواهید داشت. مواد مغذی موجود در سیب زمینی باعث می شود تا اشتهای کاذب شما از بین برود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده