بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه بیسکوتی بادام و لیمو با شکلات سفید

طرز تهیه بیسکوتی بادام و لیمو با شکلات سفید

بیسکوتی بادام و لیمو با شکلات سفید


این دستور العمل خوشمزه فقط در 85 دقیقه آماده می شود و مواد تشکیل دهنده که در زیر توضیح داده شده است می توانند تا 1 نفر سرو شوند.


مواد لازم :

450 گرم آرد ساده

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن
170 گرم آرد ذرت

1 1/2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر

1 قاشق چایخوری نمک

شکر 230 گرم

3 عدد تخم مرغ بزرگ

3 قاشق غذاخوری رنده پوست لیمو (حدود 3 تا 4 لیمو)

175 گرم بادام کامل درشت خرد شده


طرز تهیه :

فر را با دمای 160 درجه سانتیگراد گرم کنید. یک ورقه سینی پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک کاسه بزرگ، آرد ساده، آرد ذرت، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید.

در یک کاسه بزرگ دیگر، شکر و تخم مرغ ها را با همزن برقی هم بزنید تا زرد کم رنگ شود، حدود 3 دقیقه. پوست لیمو و سپس آرد ساده را با هم مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا یکدست شود (خمیر چسبناک شود). بادام را هم بزنید. خمیر را به مدت 5 دقیقه استراحت دهید.


خمیر را به طور مساوی به 2 قسمت مساوی تقسیم کنید و روی ورقه پخت آماده شده قرار دهید. با دست های مرطوب، خمیر را به طور مساوی از هم جدا کنید و به شکل 2 کُنده (22 در 7.5 سانتی متر) در آورید. به مدت 35 دقیقه بپزید تا کمی قهوه ای شود. به مدت 5 دقیقه خنک شود.


با استفاده از یک چاقوی دندانه دار، کُنده ها را به صورت ضربدری به ضخامت 10 سانتی متر برش دهید. سمت بریده شده بیسکوتی را روی همان ورقه پخت بچینید. حدود 25 دقیقه تا زمانی که کلوچه ها طلایی کم رنگ شوند بپزید. بگذارید کاملا خنک شود.


چیپس های شکلات را در یک کاسه متوسط ​​قرار دهید. کاسه را روی یک ظرف آب در حال جوش قرار دهید، مطمئن شوید که کف تابه با آب تماس نداشته باشد. هم بزنید تا شکلات ذوب و یکدست شود. انتهای هر بیسکوتی را در شکلات آغشته کنید. بیسکوتی های آغشته شده را به توری سیمی منتقل کنید، روی یک ورقه پخت قرار دهید تا شکلات سفت شود. 


مجله ارم بلاگ



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده