دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه تارت انگور

طرز تهیه تارت انگور

تارت یک دسر سبک فرانسوی که با انواع مزه‌های مختلف طرفدار زیاد دارد. این دسر خیلی ساده و راحت درست می‌شود .

مواد لازم : برای 12-18نفر

1/2 پیمانه انگور خمس

220 گرم یا 1_ 3/4 پیمانه آرد سفید

100 گرم کره

 2 تا 3 قاشق غذا خوری آب

   کمی نمک

طرز تهیه :

فر را با حرارت ۳۵۰ درجه فارنهایت و یا 180 درجه سانتی‌گراد گرم کنید و بعد توی سینی قالب های تارت را چیده و توی قالب ها را با کمی کره چرب کنید.


کره‌های مکعبی خرد شده را در کاسه‌ای با آرد و کمی نمک ترکیب کرده تا وقتی که مخلوط شبیه خرده نان می‌شود.آب را قاشق به قاشق توی ترکیب بریزید و خوب هم زده تا یک خمیر صاف و یکدست درست شود و بعد خمیر را در سلفون بپیچید و به مدت 15 تا 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.


سپس کمی آرد روی سطح صافی بپاشد و خمیر را از یخچال درآورده، سلفون را به آرامی باز و خمیر را روی سطح نازک آردی با وردنه پهن کنید تا وقتی قطر خمیر نیم سانتی متر شود. سپس از دهانه فنجان یا به شکل برش، خمیر ها را برش زده و در قالب های تارت پهن کنید. یک قاشق چای‌خوری انگور را روی هر کدام از خمیرهای در قالب بریزید و به همین ترتیب تمام تارت ها را با انگور پر کنید و در فر گذاشته تا پخته شود و بعد از خارج کردن از فر بگذارید تا سرد و خنک شود.

نکته :

بجای خمیر شما میتوانید از 200 گرم بیسکویت را در کیسه کوبیده تا پودر شود و بعد با 100 گرم کره، خوب مخلوط کنید و آن را داخل قالب تارت بریزید و با استفاده از یک استکان با پشت قاشق مخلوط را به کف و دیواره های قالب خوب بچسبانید. و در پایان روی آن انگور بریزید و در یخچال بگذارید. پس از حدود یک ساعت تارت آماده است.

مجله غذا و نوشیدنی ساوا

dough in pan for roasted red grape and rosemary tart

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده