ثروتسازی با هیپنوتیزم


» دستور تهیه لاک پشت های کاراملی با 5 ماده

دستور تهیه لاک پشت های کاراملی با 5 ماده

آیا تا به حال دوست داشته اید که بدون صرف ساعت ها در آشپزخانه از خود با یک شیرینی شکلاتی پذیرایی کنید؟ خوب پس، این لاک پشت های کاراملی 5 ماده ای برای شما بسیار مناسب و خوشمزه هستند. این لاک‌پشت‌های کاراملی که از کارامل ، شکلات و گردو تهیه شده‌اند، در کمتر از یک ساعت پخته و آماده هم می‌شود و تنها به ۲۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 15دقیقه

زمان کل: 25 دقیقه

مواد لازم : برای 10 عدد

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1 فنجان شکر

1/2 فنجان خامه غلیظ

6 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

226 گرم شکلات چیپسی

140 گرم گردو دو نیم شده

اول از همه، ابتدا باید کارامل را درست کنیم. برای تهیه این کارامل ساده، یک قابلمه کوچک را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. شکر را اضافه کنید. هر از گاهی هم بزنید تا حباب ها شروع به تشکیل شدن کنند. سپس به هم زدن ادامه دهید تا شکر کاملا آب شود. 

قابلمه را از روی حرارت بردارید و کره را اضافه کنید. هم بزنید تا کره حباب بزند و کاملا ذوب شود. سپس خامه غلیظ را اضافه کرده و کاملا هم بزنید. قابلمه را کنار بگذارید تا کارامل خنک شود.

یک ورق فویل را روی توی سینی قرار دهید. لبه های فویل را روی دو طرف تا بزنید تا فویل محکم شود. این کار تابه پخت را از کارامل چسبناک و سفت کننده محافظت می کند. اکنون، چهار نیمه گردو را به شکل "x" توی سینی قرار دهید تا پاهای لاک پشت درست شود. این کار را با همه گردوها تکرار کنید و

روی هر لاک پشت را کمی کارامل بریزید.

وقتی کارامل خنک شد و کمی سفت شد، می توانیم کارامل را به لاک پشت ها اضافه کنیم و یک قاشق از کارامل را در مرکز هر شکل گردو بریزید. کارامل ذوب می شود و کمی پخش می شود. مراقب باشید کارامل زیادی اضافه نکنید - چون باعث میشود تمام لاک پشت ها بهم متصل و بچسبد. کارامل به عنوان چسب برای اتصال نیمه های گردو به یکدیگر عمل می کند و هر لاک پشت را تشکیل می دهد.

در یک کاسه کوچک، چیپس های شکلات را اضافه کنید. به مدت 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید. کاسه را از مایکروویو خارج کرده و هم بزنید. کاسه را به مایکروویو برگردانید و 30 ثانیه دیگر حرارت دهید. دوباره کاسه را بردارید و هم بزنید. این کار را تکرار کنید تا همه چیپس های شکلات ذوب شوند. سپس با استفاده از قاشق، روی هر لاک پشت کاراملی به اندازه یک عدد شکلات آب شده بریزید. شکلات را در مرکز هر لاک‌پشت قرار دهید تا آب نبات‌های لاک‌پشت محکم‌تر شوند تا از متلاشی نشدن آنها جلوگیری شود.

حالا برای اینکه کارامل و شکلات ببندند، کل ورقه پخت را حداقل به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید پس از گذشت 30 دقیقه، سینی فر را از یخچال خارج کنید. هر لاک پشت کاراملی را با احتیاط از ورقه پخت بسته بندی شده فویل بردارید و روی یک بشقاب قرار دهید. بلافاصله میل کنید یا در ظرف دربسته روی پیشخوان آشپزخانه در دمای اتاق تا 7 روز نگهداری کنید.

تغذیه

کالری در هر وعده 391

چربی کل 26.8 گرم

چربی های اشباع شده 11.3 گرم

چربی ترانس 0.3 گرم

کلسترول 38.0 میلی گرم

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده