بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه کیک کاستارد جادویی باکاکائو

طرز تهیه کیک کاستارد جادویی باکاکائو

این یک کیک بسیار ظریف است ، تهیه آن بسیار آسان است که قطعاً دوستان و خانواده شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. شکلاتی آن بسیار خوشمزه و عالی است و کاملاً با خامه زده شده و توت تازه سازگار است. امیدوارم که این را امتحان کنید و لذت ببرید! 

زمان آماده سازی

ساعت15 دقیقه

زمان پخت

ساعت40 دقیقه

کل زمان

ساعت55 دقیقه

مواد لازم : برای حدود 9 برش

1/2 قاشق چایخوری (3 گرم) نمک

1/2 فنجان (113 گرم) کره ، ذوب شده

2/3 فنجان (135 گرم) شکر

3/4 فنجان (90 گرم) آرد همه منظوره

1/3 فنجان (40 گرم) پودر کاکائو

2 فنجان (500 میلی لیتر) شیر

4 عدد تخم مرغ زرده و سفیده جدا از هم

2 قاشق چایخوری (10 گرم) عصاره وانیل

2 قاشق غذاخوری (30 گرم) شکر ، برای سفیده تخم مرغ

مواد لازم : برای تزئین

خامه فرم گرفته شیرین شده

برش های توت فرنگی تازه

طرز تهیه :

فر را با دمای 340 درجه فارنهایت (170 درجه سانتیگراد) گرم کنید. کاغذ پوستی را در یک سینی 8* 8 * 8 اینچی (20 * 20 سانتی متر) پهن کرده و روی کاغذ را کمی چرب کنید.

زرده تخم مرغ را با شکر و عصاره وانیل مخلوط کنید و کاملا هم زده تا خامه ای و زرد کم رنگ شود. کره ذوب شده را اضافه کنید و مخلوط کنید تا خوب با هم ترکیب شوند. 

آرد و پودر کاکائو را الک کرده و مخلوط کنید تا با هم ترکیب شوند. شیر را اضافه کنید و با سرعت کم همزن برقی مخلوط کنید تا یکدست شود.

در ظرف دیگری سفیده ها را با کمی نمک بزنید تا کف آلود شود. 2 قاشق غذاخوری شکر را اضافه کرده و به هم زدن ادامه دهید تا کاملا سفیده سفت و فرم دار شود. 

سفیده را به آرامی داخل مخلوط شیر و زرده بریزید. و کمی هم بزنید تا تمام مواد بخوبی با هم ترکیب شود و بعد خمیر آماده شده را توی سینی بریزید و روی آن را صاف کنید و بعد در فر به مدت 40-45 دقیقه قرار داده و آن را بپزید.

بعد از پخت از فر خارج کرده و گذاشته تا کیک سرد شود ، کیک برای خامه کشی باید کاملا سرد و خنک شود.میتوانید چند ساعت در یخچال قرار دهید و بعد با از قالب خارج کرده و لبه های کیک را با یک چاقو تیز منظم کرده و کیک را به مربع های یک دست برش بزنید و روی آن را با خامه فرم گرفته تزئین و با یک توت فرنگی آن را کامل و سرو کنید.

ارزش غذایی

کالری: 265 چربی: 14G ، چربی اشباع شده: 8.1g ، کربوهیدرات: 31.5g ، شکر: 21.3g ، فیبر: 1.6g ، پروتئین: 6.3g ، کلسترول: 104mg ، 213mg سدیم، ویتامین D 14mcg ، کلسیم 88 میلی گرم 7 درصد ، آهن 2 میلی گرم 8 درصد ، پتاسیم 186 میلی گرم 4 درصد ، درصد درصد روزانه بر اساس رژیم 2000 کالری است


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده