خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه کاپ کیک کوچک شکلاتی

طرز تهیه کاپ  کیک کوچک شکلاتی

هر کیک کوچک شکلاتی با عطر و طعم شکلاتی ، نرم و لطیف است و دقیقاً به اندازه مناسبی است که هر بار در دهان شما ظاهر می شود. استفاده از پودر کاکائو شکلات تلخ واقعاً این دستور العمل کیک شکلاتی را به سطح دیگری می رساند.

زمان آماده سازی: 25 دقیقه زمان پخت: 12 دقیقه کل زمان: 37 دقیقه

مواد لازم : برای 24 عدد

برای کیک شکلاتی

2/3 فنجان آرد همه منظوره

3 قاشق غذاخوری پودر کاکائو تیره شیرین نشده

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

1/3 فنجان شکر

1 قاشق غذاخوری قهوه

1/2 قاشق چای خوری بکینگ پودر

1/4 قاشق چای خوری جوش شیرین

1/4 قاشق چایخوری نمک

1/2 فنجان آب

3 قاشق غذاخوری روغن

مواد لازم : برای سس

2 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو تیره شیرین نشده

2 قاشق غذاخوری آب

1/2 قاشق چایخوری وانیل

1 فنجان پودر قند

1 فنجان آبنبات رنگی هر رنگ

طرز تهیه :

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کرده و مینی قالبهای مافین را باروغن خوب چرب کنید.در یک کاسه متوسط ​​، تمام مواد خشک کیک را مخلوط کنید. سپس آب و روغن را اضافه و خوب با هم ترکیب کنیدتا یکدست شود. خمیر را با قاشق توی 24 قالب کلوچه بریزید و حدود 2/3 قالب ها را پر کنید.

به مدت 12-15 دقیقه آن را بپزید ، تا زمانی که یک خلال دندان وارد شده در وسط هر کیک تمیز خارج شود. اجازه دهید کیک ها به مدت 3-5 دقیقه در قابلمه ها خنک شوند ، سپس آنها را روی یک توری سیمی بچرخانید تا کاملا خنک شوند.

در حالی که کیک ها خنک می شوند ، سس را آماده کنید. کره ، آب و پودر کاکائو را در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو قرار دهید. مخلوط را به مدت 1-2 دقیقه مایکروویو کنید تا گرم شود ، آنها را در وانیل و پودر قند مخلوط کنید تا یکدست شود.اجازه دهید تا سس کمی خنک شود. بالای هر مینی کیک را با دقت به سس شکلاتی آغشته کنید ، سپس دوباره روی توری قرار دهید تا خودش را بگیرد. اگر کیک ها خیلی لطیف هستند ، بعد از سرد شدن کیک ها روی آن را با سس تهیه شده تزئین کنید.

زمانیکه سس روی کیک سفت شده روی بخار آبجوش و یا توی مایکروویو ، آب نبات را در یک ظرف کوچک قابل استفاده در مایکروویو یا بخار آبجوش قرار داده و در فواصل 30 ثانیه مایکروویو قرار دهید ، در این بین هم بزنید ، تا ذوب شود ، در کل 60-90 ثانیه. آب نبات ذوب شده را با قاشق در یک کیسه با یک نوک کوچک ، یا یک یا یک کیسه پلاستیکی با نوک بریده شده و خطوط نواری را بالای هر کیک کوچک قرار دهید. قبل از حرکت اجازه دهید خطوط ذوب آب نبات سفت شود. بعد از سرد و بسته شدن آن را سرو کنید.

وعده غذایی: 1 کیک کوچک ، کالری: 90 کیلوکالری ،

 کربوهیدرات ها: 14 گرم ، پروتئین: 1 گرم ، چربی: 4 گرم ، چربی اشباع شده: 3 گرم ، کلسترول: 3 میلی گرم ، سدیم: 41 میلی گرم ، پتاسیم: 35 میلی گرم ، فیبر: 1 گرم ، شکر: 10 گرم ، ویتامین a: 30 iu ، کلسیم: 5میلی گرم ، آهن: 3/0 میلی گرم

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده