خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش پخت غذای گیاهی ژولین قارچ

آموزش پخت غذای گیاهی ژولین قارچ

ژولین قارچ غذای روسی با نام فرانسوی دارای تفاوت های ظریف مهمی است که هر شخصی باید به نکات ظریف و حساس آن توجه کند.ژولین قارچ خوشمزه باید بسیار معطر باشد ، توصیه می شود ابتدا روغن را گرم کنید ، که در یک دقیقه با یک حبه سیر تفت داده می شود.

این غذا فقط برای اعضای خانواده تهیه شود ، میتوانی تمام غذا قارچ را در یک تابه تهیه کنید و نیازی به قالب های تک نفره نیست که این هم بستگی به سلیقه شما دارد.این غذا را می توانید در فر یا روی حرارت گاز هم آماده کنید. شما می توانید در این غذا از گوشت مرغ و یا کمی از سبزیجات جعفری یا پیازچه خرد شده هم استفاده کنید .


مواد لازم : برای 4 نفر

350 گرم قارچ

 80 میلی لیتر خامه

 60 گرم پنیر پیتزا

 30 گرم کره

    1 قاشق غذاخوری آرد

    2 قاشق غذاخوری روغن

  1عدد پیاز

     نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه :

در یک تابه روی حرارت روغن را اضافه و بعد پیازنگینی خرد شده را توی روغن بریزید و به مدت 5-7 دقیقه روی حرارت متوسط ​​سرخ کنید تا شفاف و نرم شوند. قارچ ها را به خوبی بشویید و آنها را نازک برش بزنید.

قارچ خرد شده را به پیاز اضافه کنید و به مدت 10-15 دقیقه تفت داده و سرخ کنید تا تمام آب آن تبخیر و قارچ ها به رنگ قهوه ای طلایی شود. در پایان سرخ کردن ، نمک و فلفل به میزان دلخواه را هم اضافه کنید.

برای سرخ کردن مواد غذایی ، اغلب از کره استفاده نکنید ، به خصوص به شکل خالص آن ، اما در این غذا ، شما می توانید یک استثناء قائل شوید و از کره هم استفاده کنید، زیرا کره به عطر و طعم مطبوع به قارچ می دهد. یک قاشق غذاخوری آرد را به قارچ ها اضافه کرده و مخلوط کنید.

قارچ های آماده شده را در ظرف های تکی تقسیم کرده و خامه را هم همینطور به طور مساوی روی قارچ ها بریزد. پنیر را روی قارچ ها بپاشید ودر فر با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 10 تا 15 دقیقه بپزید تا روی آن قهوه ای طلایی شود و یا روی حرارت ملایم گاز گذاشته و با درب بسته گذاشته تا پنیر ها ذوب شود.شما میتوانید خامه را لابلای قارچ ها هم بریزید ، یعنی کمی از ترکیب قارچ و کمی خامه تا ظرف مورد نظر پر شود.

قبل از سرو ، ظرف را به مدت 5 تا 10 دقیقه کنار گذاشته تا کمی خنک کنید تا در زمان خوردن دهان شما نسوزد. ژولینای قارچ معطر با پنیر خامه ای بسیار لذیذ و خوشمزه و آماده سرو است!

می توانید از ظروف سرامیکی نیز برای پخت و پز استفاده کنید ، یا حتی توی قارچ های بزرگ برای این غذا نیز استفاده کنید. یا تمام ترکیب را در یک ظرف بریزید و خامه را روی سطح قارچ پخش کنید.

نکته:

قارچ فقط غذای مناسبی برای دوستداران قارچ است. در این پیش غذا قارچ های سرخ شده و معطر کاملاً با یک سس خامه ای ظریف و یک پوسته تند پنیر ترکیب می شوند. و اگرچه گزینه بسیار مناسبی برای سرو قارچ از نظر ظاهری و طعم است اما هیچ چیز مانع از لذت بردن هر روز نمی شود زیرا این ظرف بسیار آسان و سریع تهیه می شود.

 رنگ سفید یا روغن برای این اشتها آور مناسب است ، اما برای تهیه ژولین می توان قارچ خریداری کرد. علاوه بر این ، می توانید از انواع قارچ ها مانند، قارچ های قهوه ایی ، قارچ صدفی و سایر قارچ های آگار استفاده کنید. قبل از پخت قارچ ژولین باید جوشانده شود تا پخته شود. سس می تواند نه تنها خامه ای باشد ، بلکه خامه ترش و مایونز نیز می توانند پس از اضافه کردن آرد ، قارچ ها را در یک قابلمه بریزید و خوب مخلوط کنید.

قارچ ماده غذایی نسبتاً سنگینی برای بدن است ، زیرا حاوی تعداد زیادی پلی ساکارید کیتین است که در بدن هضم نمی شوند. بنابراین ، متخصصان تغذیه ، خوردن قارچ را برای بیماری های دستگاه گوارش و کودکان زیر 10 سال توصیه نمی کنند. با این حال ، از طرف دیگر ، قارچ حاوی با ارزش ترین سلنیوم است که دارای پروتئین های مفید ، ویتامین ها ، عناصر کمیاب و خاصیت پیشگیری از سرطان است. در ترکیب آنها عملاً روغن وجود ندارد و همین امر قارچ را به کالری اضافی تبدیل می کند.

متأسفانه ، سایر مواد تشکیل دهنده قارچ julienne تنظیمات خاص خود را بر کل کالری موجود در ظرف انجام می دهند. بنابراین ، برای اینکه غذای رژیمی بیشتر شود ، باید کره و قارچ ها را روی حداقل سبزیجات سرخ کنید. به جای کرم چربی ، بهتر است از 10 درصد چربی ، خامه ترش بدون چربی ، ماست طبیعی یا حتی کرم شیر استفاده شود ، اما در این صورت باید مقدار آرد کمی افزایش یابد تا آب آرد غلیظ شود. علاوه بر این ، می توانید از پنیر کم چرب (17٪) استفاده کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده