ثروتسازی با هیپنوتیزم


» برش های کارامل شکلاتی - بدون فر

برش های کارامل شکلاتی - بدون فر

برشهای کارامل شکلاتی بدون پخت. این خوراکی های شیرین با شیر تغلیظ شده ، شکلات تلخ ، بیسکویت های پودر شده و نارگیل تهیه می شوند.این مربع های خوشمزه و زیبا یکی از دسرهای مورد علاقه همه افراد خانواده و مهمانهای شما خواهد شدو خیلی راحت و سریع آماده می شود.

این ترکیب برای 20 مربع کافیه  آماده سازی: 30   کل زمان:160


مو اد لازم : برای لایه کوکی

175 گرم بیسکویت پودر شده 

 60 گرم نارگیل پودر شده 

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

 90 گرم کره ذوب شده 


مواد لازم : برای لایه کارامل

150 گرم شکر 

750 گرم شیر تغلیظ شده 

125 گرم کره ، دمای اتاق


مواد لازم : برای لایه شکلات

200 گرم شکلات تلخ (50٪ - 60٪ کاکائو) 

   2 قاشق غذاخوری روغن نباتی

  توی قالب پخت (20 /30 /30 سانتیمتر) را با کاغذ پوستی بپوشانید.


طرز تهیه : لایه کوکی

خرده های ترقه گراهام را به یک کاسه اضافه کنید. نارگیل پودر شده و کره ذوب شده را هم بزنید. سپس ترکیب را روی کاغذ پوستی توی قالب بریزید و با استفاده از پشت قاشق مخلوط را محکم در ظرف آماده شده خود فشار دهید. ظرف را در یخچال قرار دهید تا سفت شود.

طرز تهیه : لایه کارامل

 شکر را توی یک قابلمه متوسط ​​با حرارت متوسط ​​و کم اضافه وبگذارید شکر کاملاً حل شود بدون اینکه هم بزنید (خیلی مهم است). با این وجود می توانید ظرف را با دقت کج کنید تا شکر به اطراف منتقل شود. مهمترین قسمت تماشای دقیق کارامل است. کل مراحل تقریباً 5 دقیقه طول خواهد کشید.هنگامی که کارامل قهوه ای طلایی شد ، به آرامی شیر تغلیظ شده را به کارامل اضافه کنید. حدود 10 دقیقه مرتب هم زده تا مخلوط قهوه ای طلایی و غلیظ شود(برای جلوگیری از سوختن حتماً مرتب هم بزنید) مراقب باشید ، مخلوط کارامل بسیار داغ است.

طرز تهیه : لایه کارامل

در حالی که مرتباً هم میزنید ، مکعب های کره را به مخلوط کارامل اضافه کنید. نوک کارد نمک اضافه کنید و بعد کارامل را روی لایه بیسکویت بریزید ، یکنواخت پخش کنید و در یخچال قرار دهید برای حدود 2 - 4 ساعت یا کاملاً سفت شود.

طرز تهیه : لایه شکلات

شکلات را در یک کاسه ضد حرارت روی قابلمه ای از آب که در حال جوش آمدن است ذوب کنید (مطمئن شوید که کف ظرف به آب نرسد). آن را از روی حرارت برداشته و روغن نباتی را درون آن بریزید،هم بزنید تا یکدست شود. روی کارامل بریزید وحدود 30 - 60 دقیقه در یخچال بگذارید تا سفت شود.

وقتیکه آماده شد با یک کارد به صورت 20 مربع برش بزنید، برش ها را روی بشقاب قرار داده و سرو کنید. شما می توانید تا 4 روز در یک یخچال نگهداری شود.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده