خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش بهترین دستور تهیه تارت توت فرنگی با کرم کاستارد

آموزش بهترین دستور تهیه تارت توت فرنگی با کرم کاستارد

دسر را بعد از غذای اصلی سرو می‌کنند و خود یک وعده غذایی مستقل به‌شمار می‌آید اما در بعضی از نقاط دسر را همراه با غذا میل می‌کنند، اما طرز صحیح و قاعده اصلی دسر این است که بعد از فاصله زمانی با شام سرو شود. ابتدایی‌ترین دسرها آبنبات‌های ساده بودند که از خرمای خشک و موم کندوی عسل ساخته می‌شدند.بستنی‌های یخ زده از محبوب‌ترین دسرها بودند، در مناطق مختلف نسبت به مزاج و سلیقه خود، دسر را متنوع و متفاوت تهیه و سرو می‌کنند، همچنین در بعضی مناطق شیرین‌تر و شکلاتی‌تر و در نقاط دیگر پایه‌ میوه‌ای دارد.کیک، کلوچه، میوه، ژله، بستنی، فالوده، پودینگ، ماست، بیسکویت، شیرینی، پای ها و آبنبات ها" تنوع دسر ها را می توان در سراسر جهان یافت.



مواد لازم : برای 6 نفر

700 گرم توت فرنگی

120 گرم کره سردو خرد شده

1/3 پیمانه شکر

1/2 قاشق چایخوری وانیل

1 قاشق غذاخوری پودر قند

2 قاشق غذاخوری آب سرد

4 قاشق غذاخوری مارمالاد توت فرنگی

1 عدد تخم مرغ

2 پیمانه آرد قنادی

مواد لازم : کرم کاستارد

200 گرم خامه

1/2 قاشق چایخوری وانیل

1/2 قاشق چایخوری نمک

  30 گرم کره

    2 قاشق غذا خوری نشاسته ذرت

    2 پیمانه شیر سرد

    2 عدد زرده تخم مرغ

طرز تهیه:

تارت توت فرنگی ابتدا باید کرم کاستارد یا پاتیسیر را آماده کنید. ابتدا دو عدد زرده تخم مرغ را داخل قابلمه بریزید حالا شکر و نشاسته ذرت و 5 قاشق غذاخوری شیر را به آن اضافه کرده و مواد را با هم خوب مخلوط کنید.

کرم کاستارد

باقی شیر را کم کم اضافه کنید تا مواد با هم یکدست شوند. حالا قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و مرتب هم بزنید. وقتی که کرم کاستارد غلیظ شد، کره و وانیل را اضافه کنید و حرارت را خاموش کنید روی کرم سلفون بکشید و اجازه دهید تا کاملا خنک شود. بعد از خنک شدن کرم ماستارد خامه را به آن اضافه و سپس کرم را کنار بگذارید.

نان تارت

آرد، پودر قند، وانیل، نمک و کره سرد را با هم داخل غذاساز بریزید و خوب مخلوط کنید مراقب باشید کره اصلا ذوب نشود. حالا زرده تخم مرغ و آب سرد را به خمیر اضافه کنید، در این مرحله خمیر حالت خرد دارد نباید زیاد آب اضافه کنید و اصلا خمیر را ورز ندهید خمیر را داخل نایلون ریخته و 30 دقیقه درون یخچال استراحت دهید.

تارت توت فرنگی، بعد از 30 دقیقه خمیر را از یخچال در آورید و ورز دهید و سپس با وردنه به اندازه قالب تارت باز کنید. حالا خمیر را داخل قالب تارت قرار دهید خمیر باید کف و دیواره را کامل بپوشاند، کف خمیر را با چنگال سوراخ هایی ایجاد کنید. حالا روی خمیر کاغذ روغنی قرار دهید سپس روی کاغذ را با لوبیا یا نخود بپوشانید و به مدت 20 دقیقه درون فری که از 15 دقیقه قبل با دمای 180درجه سانتیگراد و یا 320 درجه فارنهایت روشن کرده اید قرار دهید تا کمی خمیر بپزد. بعد از آن نخود ها و کاغذ روغنی را بردارید و دوباره اجازه دهید تا به مدت 10 دقیقه خمیر کاملا بپزد و طلایی شود.

نان تارت توت فرنگی آماده است اجازه دهید تا نان تارت خنک شودو بعد روی سطح نان تارت کمی مارمالاد توت فرنگی بمالید، سپس کرم کاستارد را روی خمیر تارت بریزید به طوری که کامل سطح و دیوار را بپوشانید. حالا با توت فرنگی تازه سطح تارت توت فرنگی را کامل بپوشانید، تارت توت فرنگی را تا زمان سرو درون یخچال قرار دهید و زمان سرو آن را از یخچال خارج کنید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده