دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش کاستارد وگان با لیمو و وانیل

آموزش کاستارد وگان با لیمو و وانیل

این کاستارد وگان ابریشمی با میوه های تازه در کنار پودینگ اسفنجی بسیار خوشمزه سرو می شود. برخلاف کاستارد سنتی ، در این نسخه خوشمزه وگان از نشاسته ذرت به عنوان ماده غلیظ کننده ، زردچوبه برای رنگ و شیر گیاهی استفاده می شود تا جایگزین شیر لبنی شود.

این کاستور لیمو وگان چیزی با همتای غیر وگان ندارد. این یک دستورالعمل آسان است که می توانید آن را در 5 دقیقه هم بزنید ، شیرین ، سبک است و هیچ تخم مرغ و لبنیات ندارد. می توان آن را به عنوان دسر کاستارد به تنهایی ، روی مقداری میوه تازه ریخته یا برای کیک ، شیرینی ، پای و تارت میوه استفاده می شود.

کل زمان: 10 دقیقه کالری: 143

مواد لازم : برای 6 نفر

100 گرم نشاسته ذرت

130 گرم شکر

0.25 قاشق چایخوری زردچوبه

1 لیترشیر سویا شیرین نشده

1 عدد لیمو

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل یا خمیر لوبیای وانیل

روش

قابلمه ای را روی حرارت قرار داده ، شیر ، نشاسته ذرت ، شکر ، زردچوبه را با هم در قابلمه مخلوط کنید تا کاملا ترکیب شوند.

قابلمه را روی حرارت ملایم تنظیم کنید و در حالی که مرتباً هم می زنید، بگذارید تا 1 دقیقه آرام بپزد و به آرامی بجوشد تا نشاسته بپزد.در این مرحله تند و سریع هم زده تا سفت و گلوله ایی نشود و یکدست و صاف و قوام دار شود.

رنده پوست لیمو ، عصاره وانیل یا هر دو را اضافه کنید. اگر از پوست لیمو استفاده می کنید مطمئن شوید که فقط از قسمت زرد لیمو و نه از گوشت سفید زیر پوست استفاده کنید زیرا این طعم تلخی دارد.

کاستارد را بگذارید تا در دمای اتاق خنک شود. برای جلوگیری از ایجاد پوست در سطح ، گاهی اوقات کمی هم بزنید.اگر میخواهید آن را سریعتر خنک کنید ، می توانید ظرف را در آب سرد غوطه ور کنید یا تا زمانی که کاستارد سردشود،آن را مخلوط کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده