دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» آموزش چیز کیک یخچالی رافائلو بدون تخم مرغ و شکر

آموزش چیز کیک یخچالی رافائلو بدون تخم مرغ و شکر

شکلات ایتالیایی رافائلو به خاطر رنگ سفید نارگیلی و طعم غالب بادام و نارگیل یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه و پرطرفدار در دنیای شکلات‌های دنیاست.چیز کیک یخچالی رافائلو که بدون نیاز به تخم مرغ و ژلاتین درست می‌شود از مشهورترین انواع چیز کیک‌های ساده دنیا با پایه بیسکویت است. چیز کیک یخچالی رافائلو هم همان طعم غالب نارگیل را دارد و بسیار لذیذ و نرم و خوش طعم است. چیز کیک رافائلو را به صورت گرم و سرد می‌توانید درست کنید که نوع سرد آن با پایه بیسکویت است. طرز تهیه چیز کیک یخچالی رافائلو را در مجله ارم بلاگ بخوانید.

مواد لازم :

100 گرم کره ذوب شده

200 میلی لیتر یا 1 بسته خامه صبحانه

150 گرم شکلات سفید

200 گرم پنیر لبنه

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

150 گرم دریم ویپ یا پودر خامه

1/2 لیوان شیر نارگیل یا شیر پر چرب

 1/2 پیمانه یا لیوان دسته دار بادام

2 قاشق غذاخوری پودر نارگیل

2 بسته بیسکویت پتی بور یا ساقه طلایی: ۲ بسته


طرز تهیه:

 ابتدا 2 بسته بیسکویت پتی بور یا ساقه طلایی یا هر بیسکویت دیگری که طعم آن را می‌پسندید را به همراه بادام، پودر نارگیل و کره آب شده در غذاساز یا میکسر بریزید و میکس کنید. وقتی یک مخلوط یکدست به دست آمد آن را به عنوان پایه چیزکیک در قالب کمربندی دایره‌ای که برای چیز کیک مناسب است بریزید و حسابی فشار بدهید و پهن کنید تا روی آن صاف شود.


قالب را در یخچال بگذارید تا پایه چیزکیک حسابی خودش را بگیرد و سفت شود. در این فاصله کرم روی چیزکیک را درست کنید. ابتدا شکلات‌ سفید را به روش بنماری آب کنید. خامه و پودر خامه را در یک ظرف بریزید و خوب هم بزنید تا حجم آن 2 یا 3 برابر شود و فرم بگیرد.


بعد از اینکه خامه سفت شد و فرم گرفت پنیر لبنه و شیر را اضافه کنید و باز هم بزنید تا مایه روی کیک حالت کرمی پیدا کند. حالا کرم آماده شده را وسط قالب بیسکویتی چیزکیک بریزید و با لیسک خوب صاف و یکدست کنید. روی کرم پودر نارگیل را بپاشید و به مدت 3 الی 4 ساعت در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد و برای برش زدن آماده شود.

تزیین چیز کیک رافائلو می‌توانید موقع سرو روی هر برش چیزکیک یک عدد شکلات رافائلو بگذارید. چیزکیک خوشمزه رافائلو را با پایه کیک اسفنجی و به صورت گرم و فری هم می‌توانید درست کنید. یا بصورت کاپ کیک یا رولت هم می توانید آماده کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده